tisdag 16 oktober 2012

Här kommer uppdateringen.

Nu har jag pratat med barnmorskan på Mälarsjukhuset som blev tiokig på GYn som vägrade skriva remissen. Hon höll fortfarande med om att vi har rätt till 1 till IVF. Hon kunde inte göra så mycket mer än att bli arg. Hon skulle prata med en läkare som inte var inne denna vecka. Hon sa igen att hon tyckte våran GYN skulle ringa upp deras verksamhetschef och jag förklarade att det gick inte våran GYN med på utan han tyckte att vi som patienter skulle göra det. Nu måste jag alltså vänta tills nästa vecka innan jag får veta vad nästa steg/problem är. Jag frågade om vi kunde få en läkartid men det ville hon inte ge oss. Hon hade ingen ledig tid förrns i slutet på November.Jag bara hoppas nu till tusen att vi lyckats med våran heminsemination så jag slipper lösa dessa problem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar