onsdag 5 februari 2014

Dagen efter

Igår blev det av. På morgonen fick jag mitt efterlängtade posetiva Äl-test. Hörde av mig till donatorn sen åkte vi ner till Nyköping. Vi bodde på ett fint hotell. Det kostade 1445 kr. Donatorn mötte oss i lobbyn kl 17. Vi hälsade sen gick han upp till rummet och gjorde sitt. Vi möttes i lobbyn igen och jag gick upp till rummet. Jag fixade med sprutorna och jag blev glad över att det resulterade i 2 st fulla sprutor sammanlagt 5 ml. Sen gjorde jag mitt. Mer än så vill jag inte förklara här på bloggen. Nu hoppas vi att om 14 dagar så plussar vi. Jag ska börja med progesteron ikväll.

Utöver detta så hade jag och maken en underbar kväll med god mat och mycket mys. Första natten vi frivilligt var borta från Cecilia. Sist var ju ofrivilligt då jag hamnade på sjukhus i 3 nätter. Kändes rätt så okej men jag saknade henne enormt och det var underbart att få komma hem och krama om henne igen. Och så glad hon blev när hon såg mig det värmde verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar