måndag 8 juni 2015

Dålig dag

Fy vad ledsen jag känner mig idag. Så trött och känner att jag behöver vila och att få sova ordentligt. Bokat om tiden på Mamma mia till den 8/7 då killen är ledig. Vill självklart att killen ska vara med på inskrivningssamtalet. Blir ledsen på min mamma som inte supportar mig alls just nu utan trycker mest ner mig och säger elaka saker om mitt val att skaffa ett till barn. Längtar tills på Onsdag då är det marilyn manson konsert på grönan. Cecilia ska följa med och få åka några karuseller. Hoppas att jag kan vila ut i helgen då Cecilia ska träffa sin pappa. Blir 2 helger i rad han tar henne nu eftersom han ville ha henne under midsommar också. Min pappa ska kanske passa Cecilia under natten så jag kan få sova ut hos min pojkvän i natt men inte 100% säker på om jag vill det då jag bara får höra taskiga saker för att jag är trött från mina föräldrar.

symptom

Kissnödig
Trött
Törstig
Ömma bröstvårter
Hungrig
Ledsen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar