onsdag 3 juni 2015

Oj vad mycket som hänt sen sist

Ska försöka berätta allt.

Jag och exmaken skiljer oss just nu. Mycket otrohet och lögner från hans sida. 7 år blev det och en dotter. Cecilia bor just nu hos mig uppe i sthlm och åker till sin pappa varannan helg. Vi står i dagiskö och hon börjar på dagis den 19/8.

Jag har träffat en ny kille som jag älskar över allt annat förutóm min dotter såklart. Vi har bara varit tillsammans i ca 1,5 månad och jag är redan med barn. Hoppsan kerstin. Vi är båda jätte glada samtidigt som väldigt förvånande att det gick så fort. Kämpade med exet i ca 6 år innan Cecilia blev till genom en spermie donation Nu blev vi gravida den naturliga vägen på första försöket. Jag ska flytta in till honom i slutet av Juli.

Viktiga datum

16/4 Blev tillsammans med Mikey

28/4 Mens

28/5 Testade minus

2/6 Testade svagt plus

3/6 Testade gravid 2-3 veckor på clearblue digital

6/6 Inskrivningsamtal på Mamma mia söder

Dagens test


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar