söndag 21 oktober 2012

BIM idag

Så idag har man kommit fram till BIM. Ingen mens har jag fått ännu. Den kan vara försenad på grund av proggisarna men man börjar ju ändå hoppas lite mer på att man kanske har ett litet frö som gror. Annars händer det inte så mycket. Vi vet att vi i alla fall kommer använda samma donator igen och det känns jätte bra. Jag är uppe i Sthlm och kommer troligtvis åka hem på Onsdag kväll. På Fredag är det hoppning och jag har blivit lovad att jag ska få rida Ubbe igen. I början tyckte jag inte om Ubbe men jag känner mig bättre efter att jag ridit honom då han är en utmaning. Han är väldigt svår att få igång så man måste kämpa hela rid passet för att ha ska ge framåt men det tycker jag känns bra särskilt när man lyckas med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar