tisdag 30 oktober 2012

Vecka 1. Dag 2

Så nu är vi inne i dag 2. Allt känns jätte bra. Det var en underbar känsla att gå på vattengympa kl 10:15 på morgonen man vaknade verkligen. Maten funkar bra. Jag har tagit kontakt med min handläggare på arbetsförmedlingen och vi ska ha ett möte tillsammans med en ciux konsulent och se hur vi ska gå vidare. Vi vill ju alla att jag ska komma ut på arbetsträning men jag har svårt att finna en plats och ams verkar inte heller hitta ett ställe jag kan vara på. Jag har ringt runt lite idag men har antingen inte fått tag i någon eller fått ett nej. Jag ska fortsätta ringa imorgon så får vi se om jag hittar nått.

Matlista:

Frukost: 2 frukost knäcke, 1 tsk bregott, 1 skiva kalkon, 
              1 clementin
Lunch:   1 skiva mörkt lantbröd, 1,5 skiva skinka, 1/2 tomat, 
              1 tsk bregott, 1 tsk vinbärsgelé, 1/2 advocado
Lunch:   1 skiva mörkt lantbröd, 1,5 skiva skinka, 1/2 tomat, 
              1 tsk bregott, 1 tsk vinbärsgelé, 1/2 advocado
Mellis:   1 kubbe, 1 clementin
Middag: 1/2 portion bacon & squash lasagne
Middag: 1/2 portion bacon & squash lasagne
Mellis:   1/2 hummer, 1 lantbröd, 1 tsk bregott, 1 skiva kalkon

Tillåtna kalorier: 1454

Mat:      1576
Motion: -280 Vattengympa 45 minuter
------------------
Summa: 1296


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar