torsdag 11 oktober 2012

10 dagar kvar till TD

Jag kan välja mellan tre olika datum att testa om jag är med barn. Om jag räknar på senaste mensen så ska jag testa den 16/10 men jag tror det är för tidigt. Om jag istället räknar 14 dagar efter ÄL. så ska jag testa den 21/10. Sista alternativet är att istället räkna som man gör vid en IVF. Att själva befruktningen sker 2 dagar efter ÄL. ÄL är då lika med ÄP och 2 dagar senare är lika med ET eller FET. Då ska jag testa den 23/10. Men jag är ganska säker att om mensen inte har kommit så testar jag den 21/10. Alltså om 10 dagar. 

Igår var vi på Coop och det gick väll bra. Men jag tyckte det var svårt att läsa chefen. Han skulle prata med ledningen och sen höra av sig. Jag hoppas verkligen det blir nåt då det känns viktigt och bråttom att jag går från noll kr i inkomst till några tusen.

Jag älskar mina piercingar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar