måndag 8 oktober 2012

Donation 2.

Så idag gjorde vi andra donationen. Det blev 3 ml idag också. Väldigt duktig donator. Nu får vi hålla tummarna. Imorgon börjar jag med crinone. 

En annan kul grej är att jag eventuellt ska börja arbetsträna på coop. Jag ska dit på Onsdag tillsammans med min handläggare från arbetsförmedlingen. Det är 100% sebbes förtjänst. Vi bor granne med chefen på coop extra och sebbe frågade om dom var intresserade av att ta emot mig på arbetsträning. et roliga blir ju att jag kommer att arbetsträna 3 timmar om dagen 3 dagar i veckan till att börja med. Jag kommer att höjja min inkomst från 0 kr i månaden till ca 4000-5000 kr. Det behövs kan jag lova. Särskilt nu när sebbes företag är nystartat.

Håll nu era tummar för mig är ni söta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar