fredag 2 november 2012

Vecka 1. Dag 5

hmmm har precis fått höra av en person att jag är hurtig. Är jag verkligen det? Vet inte riktigt vad det betyder heller. Jag skriver ju mycket om hur jag äter och att jag tränar men är det att vara hurtig. Jag tycker det är så himla kul ju och jag använder min blogg som dagbok som jag gärna delar med mig av. Ni får gärna berätta vad ni tycker. Idag är det ridning sen ska vi stressa hem för att sebbes försäldrar ska komma hit 19:30. Maten kommer direkt in i ugnen och sen ska vi PRATA allvar tydligen. Rapport kommer imorgon. Jag har i alla fall storstädat idag så där finns ju inget att klaga på. 

Matlista:

Frukost:---------
Lunch: 1 Mini tacotub med räkor och guacamole
Lunch: 1 Mini tacotub med räkor och guacamole
Mellis: 1 kubbe, 1 clementin
Middag: Teriakispett med ris och yoghurt dressing med stekta grönsaker
Mellis: 6 räkor, 2 knäckebröd, 1 tsk bregott, 1 skiva skinka, 1/2 avocado

Tillåtna kalorier: 1454

Mat:             1426
Motion:        -398
--------------------------
Summa:        1028


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar